Dåligt ridspass :(

2012-04-01 21:28:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det gick bajs idag :( ingenting fungerade, allt var bara pannkaka! Han var alldeles för pigg och hetsig. orkar faktist inte ännu skriva om det -.- förlåt men jag är bara grymt arg på mig själv att jag inte bara kunde vara lika "duktig" som typ alla andra är!! Han blev så hetsig att det inte änns gick att hålla i tyglarna typ,och om man gör de så börjar han hacka eller det går inte att förklara. jag funderar lite på att bara hoppa det här siste året som han tycker är roligt. // Danni


saknar att rida min lilla prinssesa och orsaken till att jag inte gör det är att om jag rider henne ganska mycket så kommer jag inte vilja sälja henne :O och det kommer att vara svårare att se henne oka i väg i någon annan transport och veta att jag aldrig kommer att få se hennen igen!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu