Bus ridning igår!

2012-04-17 18:28:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag red ut honom igår! jätte roligt var det även fast man var tvungen att rida själv :( men det gick bra iallfall, Vi travde mest men lite galopp vart det! Han var helt galen när vi skulle galoppera och som tur hade jag räknat ut att han skulle vara skit busig så jag tog det lite skarpare bettet så jag fick stop på honom :P Men det var ingen lång sväng så det höll på att bli mörkt och Gorre är faktist mörk rädd, jag oxå!

Idag blir det lite mer seriös ridning! Det blir som vanligt ett pass på bannan enligt shema :P Jag ska börja göra shema varje vecka över Gorres ridning :) det blir ju mycket lätter att veta vad man ska göra istället för att tänka på det när man kommer till stallet :) Ett bra tips tycker jag!



// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu