Åka och kolla på stövlar!

2012-04-15 14:06:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


När vi är klara i stallet så ska vi åka till tyresö och kolla på ett par beg könings stövlar :) tyvärr tror jag att dom är för höga för mig och för smala för mamma men snygga var dom :) och sen ska mamma hämta ett blått och brunt equline schabrak tror jag :) men hoppas verkligen att dom königs stövlarna passar , för jag har alltid viljat ha ett par och mamma har redan ett par königs och ett par svin dyra cavallo :/ och jag jo hööks! allt är inte rättvisst här i livet lixom :P men nu måste jag gå ner till stallet och göra färdigt där! // Danni


sist Amanda var här ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu