skolan avklarad!

2011-10-24 16:06:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan :) Kom precis hem från skolan,de var min kortaste dag 14:20. Men hur som hälst, idag ska Gordon vila efter som att vi hoppade i går. Men jag ska rida Ida sen, vi får se om det kanske kommer lite bilder :) Jag ska tävla både Ida och gordon på vällingby den 5 november i dressyr, Ida ska jag rida LC och Gordon LB. Så jag ligger i hård träning i ällfall men Ida, jag har haft jätte svårt med henne, hon blir så spänd att hon stannar och tjurar hela tiden, men när hon inte stannar så får hon jätte höga procent :) aja men nu måste ja gå ut till stallet :)♥ // Daniela



från träningen i fredags ♥



från träningen i fredags ♥



frost min labrador ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu