Ida och Gordon :)

2011-10-29 20:52:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej nu har jag ridit Gordon och Ida. Gordon:  Jag började med att rida ut med mamma och Broccoli . Vi red en ny runda som var ganska lång och det var en jätte bra galopp slinga oxå. Han var jätte pigg och stack hela tiden, så vi körde galopp tävling men mamma van och jag höll på att flyga av. Ida: Hon var jätte fin i munnen idag och jobbade jätte bra med bakbenna,hon utvecklas ganska långsamt så att allt hon gör är alltid väldig bra. I galoppen var hon faktist väldigt styrbar och smidig. Nu är jag jätte taggad inför tävlingen på lördag elr söndag, jag kommer inte ihåg. kommer lite blider oxå :) ♥  //Daniela



Ida & Gordon i hagen ♥



Anarkist min gammla B-ponny ♥



Anarkist ♥



Ida & Gordon i hagen ♥


 
Ida, Gordon & Anarkist ♥



 min "glada" ponny ♥



Gordon ♥



Gordon ♥



Gordon ♥



Gordon ♥



Gordon ♥



Gordon ♥



Gordon ♥



Gordon ♥



Gordon ♥



Gordon ♥



Gordon ♥



Gordon ♥



när vi red ut ♥







Broccoli ♥



























 ♥



 ♥














 Ida

































// Daniela









Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu