precis kommit hem från skolan :)

2011-10-27 16:01:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hejsan:) förlåt för att jag inte bloggade igår ,jag var hemma hos min pappa. Som bor i skogås och hanns dator är sönder.
Men aja tisdags var mamma och jag och handlade i kungens kurva, jag fick med mig ett par inne skor och svarta mjukisbyxor. Idag ska jag rida Gordon och kanske Ida men vi får se,vet inte om mamma redan har ridit henne.
Jag kanske ska vara med på en pay and jump med Gordon på runsten. Det skulle vara jätte roligt för att jag har aldrid hoppat en banna. Hur högt tycker ni att jag ska hoppa? :)  Det är den 20 november så jag har lite tid på mig att träna. 


Bloggar lite åt amanda oxå. Hon ska vara hos sin faster Korina typ halva höstlovet, där ska hon rida mickey.Hon skulle träna ganska mycket ban hoppning tror jag :) // Daniela



en väldigt dålig bild på våran hästbuss, som vi åkte med i tisdags.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu