I'm back :) ♥

2011-10-30 20:37:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej :) Är ensam hemma SKÖNT! ;-) Har verkligen längtat hela veckan efter att blogga! ♥ Just nu håller jag på att packa för att imorgon ska jag till stallet, det är övernattning och hyra häst för en dag. Jag längtar jätte mycket, det kommer bli så himmla kul! :) Hoppas att jag får Ravich, min sköthäst ♥ Saknar honom jätte mycket! Sen på tisdag eller onsdag ska jag till min faster Corina, det var jätte länge sen jag var där. När jag är hos Corina så ska jag rida Mickey min lilla hyper aktiva hopp ponny ♥ För det mesta ska jag träna banhoppning, lite dressyr oxå såklart :) Jag vet inte om jag kommer blogga så jätte mycket när jag är där för att internet funkar inte så bra där men vi får se. Kommer fota jätte mycket, kommer fråga om Corina, Mimmi eller Veronika om dom kan fota mig när jag rider, förhoppningsvis kommer nån fota mig varje gång jag rider, det kommer bli BILDBOMB! ;) Men nu måste jag fortsätta packa hej då ♥ // Amanda ♥









Jag & Ravich ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu