Ida :)

2011-10-24 20:30:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej nu har ja tidit Ida. Jag började med lite lösgörande volter och övergångar. Hon var jätte nonchalant mot skänken,men när hon fick lite pisk och bank så blev hon lite mer framot för skänken.Hon var ganska bra i formen,men blev lite stark i mellan åt.När jag kom till galoppen så vart hon jätte seg och ville inte hålla den. Efter galoppen så var hon jätte framot och jätte fin i munnen, så då passade jag på att göra lite skänkelvikningar och dom vart faktist ganska bra :) precis innan jag skulle skritta lite så var det någonting som prasslade till i buskarna och flög i full galopp, men vi såg ingenting. sen plockade jag upp tyglarna och började trava lite, hon var jätte framot och mjuk i munnen. Jag gjorde lite skänkelvikningar och öppnor,som var lite så där men hon har inte gjort så mycket sånt. Galoppen var mycket bättre än i början, vi red lite förvänd och de var ganska bra. Aja men nu ska jag gå och äta vi ses senare // Daniela ♥ ( Det är nog lite stav fel )



innan jag började fixa henne ♥























det vart jätte mörkt ute ♥











Tillbacka i stallet ♥



I boxen ♥



I boxen ♥



I boxen ♥



Gordon i boxen♥



Gordon i boxen ♥


God natt // Daniela ♥




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu