Hiss & Diss

2011-10-29 13:29:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jga vill hissa GPA hjälmarna
tycker att dom både är snygga och säkra,bra luft konditonering.
Jga har en sån själv älskar dom ♥ det ända som är dålig är att dom är jätte dyra!!




en sån här har jag :)


vill oxå hissa john w (kan inte stava det) outfit specielt röd och blå.
Jag vill köpa de men det bli lite för dyrt.


röd outfit :)




hittade ingen bra blå men tycker att den här är jätte snygg oxå :)



diss

Tycker att det är jätte ful och det ser inte ut som att det ligger så bra.
att man kan vända på det är oxå konstigt.
Sen är kanten är så himla ful.

Men alla har sin smak :)



från hööks


Den här måste jag bar dissa, den ser jätte hård ut och oskön.
hadde en sån här när jag va liten och jag hatar den :( ♥





// Daniela ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu