Hej Daniela & Amanda här :-)

2011-10-21 21:18:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej alla hästgalna människor! Välkommen till våran nya blogg ♥ Vi kommer skriva om allt från sängen till tävlingar :-P

Hej Daniela är :-)
jag har två ponnisar som heter Cordon rouge men han kallas för Gordon.
Han är en vit D-ponny på 19 år, Den andra heter Ida och hon är en mörk brun C-ponny.
Hon är 8 år men sent inriden och har en bråkig bakrund.
Med gordon tävlar jag dressyr upp till LA på godkända % och men Ida har jag haft lite problem med på tävlingar men vi har tävlat LC,LB på gorkända %. Gordon är min lilla " vita springare " han ställer alltid upp för sin ryttare och gör sitt bästa.Han har tidigare  tävlat msv hoppning. Innan han komm till mig för ca 2 år sen så hade han aldrig tävlat dressyr. 
jag själv är en tjej på 13 vårar och har ängnat hela mitt liv i stallet, jag har ridit sen jag var tre år, det var då jag fick min första ponny feline. min mamma heter kristina men kallas för kina och min pappa heter Alexander och kallas för alex, jag har oxå en lilla syster som heter Alexandra. jag har 5 hundar , 3 dvärgpincher, en jackrussel och en labrador.


Hej Amanda här ;-) 
Hej jag heter Amanda och jag är en tjej på 13 somrar, jag bor med min mamma Jasmine , min låtsas pappa Hasse, mina två syskon Wille och Wilma och min katt simba.
Jag har ridit och hållit på med hästar ända sen jag var 6 år, nu rider jag på Farsta ridskola där har jag ridit i 4 år och jag är oxå skötare, det har jag varit i 3 år min sköthäst heter Ravich ♥.
Han är en liten häst från Holland som är född -99, han är en vit, ljusbrun skäck som är världerns snällaste, gulligaste Häst som finns! Jag är oxå medryttare på en svart C-ponny som heter Mickey ♥ han är 19 år.
Sen är jag oxå medryttare på Danielas ponny Gordon ♥ Jag har inte ridit så mkt dressyr, jag
har för det mästa hoppat :-)
 Jag har tävlat 2 gånger förut. Som ni förstår så har jag inte tävlat så mkt, jag har verken tränat dressyr eller hoppning ordentligt på ett bra tag eftersom jag inte haft en tränare. Men nu har jag börjat träna
dressyr hos Daniela och hoppning hos min faster på Mickey :-) Så snart är jag tillbaka på banan igen!

Hoppas ni vill fortsätta läsa våran blogg! och följa våran utveckling inom ridningen ♥
P.S Bilder kommer! ♥

Kommentarer
Elin

kan inte ni skaffa en ny header? du har haft den här hela tiden typ amanda

2011-10-22 11:07:34

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu