Dagens ridpass på Ida :-)

2011-10-23 21:15:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan :) Nu har jag ridit Ida på ute bannan, mamma red fram henne åt mig. Då såg hon jätte fin ut, sedan var det min tur och hon var ganska seg och stark i början men släppte lite efter en stund och trampade på bättre. I galoppen var hon jätte seg i höger varvet och tappade galoppen hela tiden. Hon var jätte fin i förvända galoppen, som vi precis har börjat med. På slutet trampade hon på jätte bra :) Tyvär så kunde vi inte fota :'-( P.G:A att det vart för mörkt ute och hon är jätte rädd för blixen på cameran, men nästa gång kommer de nog lite blider :)  men nu ska jag och Amanda ladda upp videosarna på våran You tube kanal, hej då :) ♥ // Daniela

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu