Bildbomb! :-)

2011-10-22 19:49:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej Amanda & Daniela här :-) Idag har vi ridit ut i skogen med Gordon och Danielas mammas gammla häst, Brocolli. Det gick ganska bra i början men när vi sen skulle trava så blev det galopp istället, så det gick knappt att få stop på dom. Sen efter det så ville gordon bara gollopera eller trava med mig (Amanda) Sen efter det så red vi runt lite på uteridbanan :-) Det gick ganska bra, här kommer "lite" bilder :-P

Ni får inte mobba mig för hur jag rider Gordon (Amanda) Idag var det fjärde gången jag red honom! ♥



Daniela & Brocolli ♥


Amanda & Gordon ♥



Amanda & Gordon ♥


Amanda & Gordon ♥


Daniela & Brocolli ♥


Amanda & Gordon ♥


Amanda & Gordon ♥


Amanda & Gordon ♥


Amanda & Gordon ♥







Amanda & Gordon ♥





Daniela & Gordon ♥


Daniela & Gordon ♥


Daniela & Gordon ♥


Daniela & Gordon ♥


Amanda & Brocolli ♥


Amanda & Brocolli ♥


Amanda & Brocolli ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu