stallet avklarat :)

2011-11-19 20:52:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag såg att några Farsta ryttare ska vara med! :)  Nu är jag klar i stallet och ska fixa kläder men jag har ett problem JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG!!! hittar typ inga kläder först tänkte jag ha på mig en knall rosa kosta och ett par blåa ridbyxor men jag vet inte!! :) men jag bestämde mig för att ha de vita mias schabraket iellafall :)  Jag red ju ut med mamma som red Ida, vi skrittade mest men vi tarvade lite och han var super pigg. Vi gick ner till banan när vi kom tillbacka och han var skit fin i munnen, vi hoppade några skutt oxå då vart han skit pigg. Vi ska lägga ut en annons snart fövi har hittat jätte fina blider och en väldigt bra film! :)




Batman & mamma i sommras nu står han på boxvila :)












jag gjorde knopparna vart faktist väldigt nöjd :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu