Utelåst! :(

2011-11-30 19:30:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag sluatde jag 13:20, min tidigaste dag :) Men sen när jag skulle ta upp nycklarna så hittade jag inte dom! Så jag var tvungen att sitta vänta på mamma i en timme! Inte kul! Sen när hon äntligen kom så hade jag typ frusit hjäl haha! Jag är jätte sur för att jag skulle igentligen till stallet idag! Men men jag får väl skylla mig själv när jag glömmer nycklarna hemma! ;) Jag har inte gjort så mycket idag, har bara tagit det lungt, duschat, lekt med mina små syskon :) Bloggar mera sen hej då ♥ // Amanda ♥



Fina, bästa Ravich ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu