Utcecklingssamtal!

2011-11-29 19:42:22 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag så hade jag utveclingssamtal klockan halv fyra, så jag fick gå 25 minuter tidigare från lektionen :) Vi satt typ och pratade i 40 min. Sen efter så gick vi hem och åt potatisbullar haha :) Sen så har jag inte gjort så mycket, jag vet att Danni redan berättat att jag ska komma till henne på fredag eller lördag och sova där tills på söndag :) Sen så sa mamma att jag fick va med på Pay and jump den 11 December :) Längtar! Det var jätte länge sen jag var med på nått sånt eller tävlat! Saknar att få tävla i hoppning! Men nån gång i april kommer det vara nån LC dressyr tävling, så om jag börjar komma till Danni lite oftare och träna så kanske jag kan vara med i den :) Saknar att hoppa Mickey oxå! Men nu ska jag gå och hämta glass till mig hej då ♥ // Amanda ♥


Älskar den här bilden som jag tog på Danni & Gorre ♥

Kommentarer

Ja det är det :) Ja vet ;) jag var medryttare på Fjödur där också så jag såg dig några gånger :)

2011-11-29 21:17:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu