Skolan :)

2011-11-10 17:46:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan :) idag har jag varit i skolan såklart och på rasten så gick Amanda & jag hem till min pappa. Min mobil var paj och han försökte fixa den men det gick inte så vi fick gå till en telefon butik i centrum och då åt vi där oxå, jag åt hamburgare och Amanda tog kebab talrik mumssss men i alla fall så visste vi inte när vi började så vi ringde vår klass kompis Elin, vi skojade om att det typ va 10 min kvar och så var det de så klart och vi hade inte äns fått våran mat så vi åt på 15 min. Sen kutade vi till skolan och vi var ju redan försenade så vi tog våra böcker och sprang upp till tredje våningen, våran lärare vart inte äns sur för vi sa att jag hade tappat min mobil och att vi presic hade hittat den o hon gick påre!!!. Min sista lektion var boll spel (boring) och jag var ju så klart ensam tjej igen för Hannah och Jossan var sjuka, vi skulle köra innebandy ( änne mer BORING!) och alla killar var helt jävla galna men jag stod mest i ett hörn :( till slut så behövde jag inte vara med :))))
Men idag ska jag kanske ta några skutt på banan med Gorre, det ska bli jätte roligt det känns som att det var hundra år sen typ.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu