Ska till pappa :)

2011-11-03 10:25:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej :) idag ska jag tilll pappa men jag ska bara vara där idag och lite imorgon. Innan jag ska åka till pappa så ska jag rida Gordon och mamma ska rida Ida. Igår red jag Ivar (en inakorderings häst) som är en friser, han va jätte rolig att rida, fast var skrittade bara ute. Han har en jätte cool hals som är jätte hög och hans man & pannlugg är helt lockig. Jag red oxå Ida först och sen Gordon, Ida kändes ganska bra  men hon var lite seg, nu är jag super tagad inför på lördag. Gordon gick inte så bra, han var konstig i munnen och svår att stäla men till slut släpte han efter lite så då vart det lite lättare att rida men idag satt jag bättre :) fick inga bilder för att jag glömde min mobil :( ♥ // Dainela





Ivar ♥












Ture & Ivar



Ida & Gordon







Anarkist (min gammal ponny)



lite gammla bilder

//Daniela   

Kommentarer
P e t r o n e l l a http://nellahs.blogg.se/

Tja. Fin blogg <3 ;D

2011-11-04 20:48:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu