Shoppingen i Globen! :)

2011-11-26 22:40:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag har jag och Danni shoppat på Ridsports mässan :) Jag gick upp halv 8, Danni och Patrik skulle hämta mig halv 9 men dom blev försenade så dom hämtade mig ungefär vid 9. När vi kom fram så hittade vi inte dit, men sen frågade Danni en vakt vart man kunde köpa biljetter till Annexet? Så han hjälpte oss och sa vart vi skulle gå, sen när vi typ var vid biljett kassan så kom en typ en man och försökte sälja fejk biljetter till oss! Han var jätte läskig!! När vi hade köpt våra biljetter så kom han igen och frågade vad biljetterna kostade där inne?, vi sa att dom kostade 120 kr. Sen försökte han sälja fejka biljetter igen! Vi blev skit rädda och kutade där ifrån! Sen när vi kom inn i Annexet så gick vi och kollade runt lite i 2 timmar sen köpte Danni ett schabrak, lindor, pannband och en huva. Danni var jätte snäll och köpte ett par rosa lindor till mig! ♥ Är jätte glad! Tack Danni! ♥ När vi sen nästan hade gått runt 2 och en halv timme så blev vi jätte trötta och gick å satte oss i en trappa, vi satt sen där i halv timme, sen gick vi runt lite till. Sen vid kvart i tre så skulle Patrik hämta oss, så vi gick ut och väntade men han kom aldrig eller svarade i telefon! Så vi var tvungna att stå och vänta jätte länge! Sen svarade han och sa att han satt fast i köer! ÅÅ men sen efter tag så kom han när vi typ hade frysit till isbitar! HAHA! Sen så skjusade Patrik och Danni hem mig. Sen när jag kom hem så hann jag bara vara hemma i typ 10 minuter, sen så skulle jag möta mamma i centrum så vi kunde gå och handla mat, jag fick bestämma mat :) Det blev såklart kött med pommes och bea :) gott! Sen till lördags godis blev det lösgodis ock chips. Men nu ska jag ladda upp lite bilder som jag sen ska lägga upp på bloggen :) Hej då ♥ // Amanda ♥



Kan du gissa vad som är i? ;)


Rosa lindor! :)






Min biljett till mässan :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu