Saker jag ska göra idag! :)

2011-11-19 09:53:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, idag ska jag fixa innför imoron, jag ska göra det här:

Smörja träns,sadeln och stövlarna

bada hans ben

packa saker jag ska ha med mig

fixa kläder

välja schabrak

rida ut Gordon

packa skåpet

lägga fram tävlings pärmen

(kanske knoppa, vad tycker ni?)




Jag behöver hjälp att välja vilket schabrak jag ska ha!!





mias med blå,guld kant

eller





John whitaker fast vitt


eller





equlline vitt med guld kant och ett brunt med guld kant


eller






lyckås


eller




sjöhagen blått med gul kant


det var dom jag hade! komentera!!!!

// Daniela ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu