Reflexer är ett måste :)

2011-11-13 11:53:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej hej jag måste bara skriva att man borde andvända reflexer typ så fort man rider där bilar åker, vi har ju en väg presic vid våran gård och man måste gå över den om man ska ner till banan och jag har nästan alltid reflexer på mig.
Man borde han såna här:

Sånt här ska jag köpa
Täcket och bootsen
Från Hööks






Den här är väldig lätta att ta på sig, efter som att det är dragkedja på
sen är den ju rosa och det är ju alltid snyggt
från hööks





Dom kan man ha på över skyddena/lindorna
Från Hööks


vi borde ha en sån har på alla hästar efter som att vi bor så nära vägen
Från Hööks




Bilderna är från Googel

// Daniela ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu