Rast :)

2011-11-25 12:37:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej just nu är vi hemma hos mig (Amanda) Vi har tråkigt! Så vi tänkte blogga lite :) Det blir ingen globen idag för att jag ska till läkarn (Amanda) Jag kanske ska till Danni idag och sova där tills imorn :) Imorn så ska vi till Globen! JAA! Idag, ska jag äntligen få rida Gordon ♥ Jag (Danni) måste vänta på Amanda efter skolan hemma hos min farmor i typ en timme men de är det värt! ;) Sen ska vi ha skit roligt hemma hos mig och då ska vi ta många bilder!! ♥ Hej då // Daniela & Amanda ♥






Kommentarer

Jag ska också dit vi kanske ses där ;)



Vilka platser har ni??



Kram Cornelia

2011-11-25 15:30:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu