Pay and Jump! :)

2011-11-20 17:42:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, idag har det vartit en händelserik dag, dagen började med att vi gick upp vid 07:30 och jag satte på mig kläderna medan mamma gjorde frukost. När vi kom ner till stallet så var batmans boxdörr halft öppen men sån tur var så hade han inte kommit på tanken att gå ut, men vi fodrade och packade in allt i sadelskåpet. Mormor skulle ju självklart med som min lilla hästskötare så hon kom efter ett tag. Jag ville gå banan så vi åkte till runsten vid 09:30, när vi kom ditt så gick jag och patrik banan och den var jätte lätt men jag hade lite problem att komma ihåg den ändå, vi tog en fika och åkte tillbacka till stallet. När vi var tillbacka så tog vi in skåpet i lastbilen och jag började fixa Gordon, han var faktist ganska ren ;). Typ vid 10:45 åkte vi tillbacka till runsten , när vi var där så gick jag och anmälde mig, vi satt typ och kollade i en timme för att jag hade glömt banan :p
påvägen tillbacka till lastbilden så hade dom baklucke försäljing och jag typ sprang ditt, det var begangnat och skit biligt, jag fick med mig två mias hopp schabrak, två par eskadron hopp skydd och två par eskadron boots. Ena schabraket var brunt med en lite ljusare brun kant det andra var blått med röd och vit kant, skyddena var vita och bruna i storlek ponny och bootsen var svarta i storlek ponny oxå, vi fick allt för 400 kr!!! och det var inte mycket andvänt. Men tillbacka till själva hoppningen, på framhoppningen så var han mjuk och lite seg men efter att hjag hade hoppat typ 2 gånger så var han riktigt på tårna.

Inne på banan:
 Inne på banan så dog han lite men när min start gick så blev han plötsligt lite piggare, första hindret var bra andra hindret red jag jätte snäft men han hoppade ändå, tredje hindret var tydlige lite läskigt men det gick bra ändå, fjärde var en kombination och han gillar inte de så han stanade för att jag red en för dålig väg, han hoppade efter första försökte som vart ett älg hopp så jag höll på att flyga av men det gick bra. Femte gick bra, sjäte gick oxå bra förutom att jag styrde åt fel håll men jag kom på det presic inna det var försent, på sista hindret drev jag på som fan och det gick bra oxå ;) jag var super nöjd efter som att det var första gången! och han var nog oxå nöjd ;)
fick inga bilder som vanligt men mormor filmade men jag vet inte hur man lägge upp dom, men jag kommer att lägga upp den våran youtube kanal som heter Temaponnisar :)






Från förra tävlingen














Så här såg banan ut ;)





I hagen ;)   // Daniela ♥




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu