Kommer aldrig glömma dig! ♥

2011-11-30 19:59:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..






















Kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig eller saknar dig! Det känns
fortfarande som om det hålet i mitt hjärta finns kvar från den dagen du lämnade
mig! Det känns ibland som om det alltid kommer finnas där. Men jag hade
tur som hittade Ravich, Mickey och Gordon ♥ Annars vet jag inte vad jag hade
gjort!? Kommer aldrig glömma dig, älskar dig sjukt mycket Agento! Du lärde
mig att hingstar inte är så elaka som folk tror.
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta ♥ // Amanda ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu