Klippt håret! :)

2011-11-23 20:10:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, Nu jag har precis kommit hem från frisören och det blev faktist ganska bra! (jag är JÄTTE kräsen).
Innan jag åkte till frisören så red jag Gorre på banan. Han var väldigt fin i munnen och bra påsjuk i bak som han har väldigt svårt för men vi gjorde mycket övergångar och halvhalter. Nu ska jag plugga till matte provet, engelska verb och spanska glosor, så jag har en del att göra! :)


Nu ser det ut så här:





Och så här såg det ut :)





Inte världens snyggaste blider men dom fär duga :) ♥


// Daniela ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu