Ingen riding :(

2011-11-29 22:34:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, det blev ingen ridning idag för han skulle vila, han har ju typ gått hela veckan så då får han lite vila. Men jag spolade bara av benen på honom. Vi åt thai mat super gott!! :) men imorgon blir det riding på bannan som alltid men jag ska inte rida så hårt, jag har märkt att jag nog sätter för höga krav på honom och jag vill att det bara ska gå men allt tar lixom tid men när man sitter dår uppe så tänkter man inte så mycket på de, t.ex jag vill att skänkelvikningarna ska sitta nu men det gör dom inte och jag vill ju lixom rida över 65% i LA nästa år så då måsta både jag och Gorre skärpa oss, sen sitter inte ryggingarna och jag har börjat med öppnor och slutor, jag har även börjat med enkla byten som han har väldigt svårt för :) men vi kämpar på, synd bara att han är så gammal, jag vet inte änns om jag ska tävla nästa år. Vad tycker ni "borde en 20 årig ponny tävla i dressyr" jag vet faktist inte men vi får se om han är hel och frisk :) men nu måsta jag platta håret till imorgon ;) Sen är det en jätte snäll tjej som kan göra en designe till oss, så vi ska bara skicka bilder o så!! :) hennes blogg(hon har den tillsammans med Frida söderqvist som har Celica, super fin blogg, värkligen värd att besöka!!)

teamrunsten.blogg.se

// Daniela ♥




En gammal bild på oss från vår andra tävling, vi kom faktist 3:a på 64% LC

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu