Hoppning igen! :)

2011-11-14 20:15:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, jag kom jag hem vid 16:00 och gjorde typ ingenting men sen kom Patrik och jag gick ner o började fixa honom. Jag gick ner till banan och började värma upp, sen kom han ner till banan och vi började med en kombination på 60 cm. Sen hoppade vi svinrygg (lite konstig) på kanske 70 cm, då hoppade han jätte bra. Vi höjde kombitionen till det första till 90 cm och det andra till 110 cm och då stanade han dom två första gångerna för att jag styrde helt fel men efter tredje gången så hoppade han JÄTTE högt över så att jag tappade stigbyglarna. Vi hoppade svinryggen på 100 cm men den ser mycket större ut, de stannade han inte på för han gillade tydligen det hindret. Jag avslutasdde med att hoppa studs på 60 cm och han var jätte kvick i benen och lätt att svänga.

Man måste ju ha en säkerhetsväst när man ska hoppa och det ska jag få, det finns en på lyckås.



Pris: 1095 kr









så här hoppade jag


// Daniela ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu