Hoppning :-)

2011-11-12 21:38:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag skulle jag hoppa med Gorre på förmidagen men då skulle Patrik åta till handen och byta någonting, medans han gjorde de så gick mamma, Alexandra,Emilia och jag till port 73 och kollade på skor. Jag hittade ett på lite högre stövlar ganska snygga faktist, vi gick in på lyckås oxå men det finns typ ingenting där så det blev ingeting där men vi gick in på lindex oxå och där köpte jag en rosa BH. Efter de så åkte vi och åt på pizzahut jag tog nånting med skinka.
När vi kom hem så hade vi skit bråtom för att det var bäck svart ute och vi skulle plocka in hästarna men det gick bra för vi fick hjälp av Patrik. Våran tvättmaskin i stallet har varit sönder jätte länge och idag kollade vi vad som hade hänt och det var bara en säkring som hade gått och så hittade jag Idas ena transport bakskydd bakom tvättmaskinen.

Men till slut så skulle jag äntligen få hoppa så jag började fixa honom och satte på honom hopp sakerna och gick ner till banan med Patrik och hundarna. Jag började med att skrita och jogga fram så att han blir lite mjukare, galopperade
lite long och låg men han var ganska spänd så det vart lite hackit. Vi började med att hoppa ett litet 60 cm hinder som lite uppvärmning och sen hoppade vi lite studs på 5 hinder på 50 cm. Det var lite hackit i början men släpte efter andra gången.
Sen hoppade jag det lilla hindret och sedan på studsen och det gick jätte bra för att han var väldigt lätta att snänga, Efter de så fick jag hoppa ett hinder på 110 cm och sedan på studsen igen och det var roligt och kändes väldigt lätt för jag behöver bara sitta still och styra. Jag ska hoppa mer imorgon för att jag inte hoppade så mycket idag. TYVÄR INGA BILDER!!
det var jätte mörkt ute och jag glömde kameran :( ♥ // Daniela





försökte rita lite men det vart ju inte så bra men man ser ialla fall :)   blå= galopp





En blid på när Amanda rider honom för ca en månade sen :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu