Helgen :)

2011-11-30 17:13:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, nu har jag kommit hem från skolan det var typ en chill dag idag, vi hade 5 lektioner men vi behövde typ inte göra någonting, men iallafall så ska jag rida Gorre idag tror inte att det blir så värst hårt men man vet ju aldrig. Sen har vi bestämt vad vi ska göra i helgen oxå (det tog väldigt lång tid efter som att vi vill göra så mycket på en gång)


Fredag: rida dressyr på banna, jag tror att vi ska rida båda 2 men vi får se. då ska vi ha min nya outfit (ljusblåa) 


Lördag: Förhoppningsvis så ska vi åka iväg o hoppa i ett stort ridhus men det är inte säkert ännu, annars så blir det bara på bannan här hemma.


Söndag: Då ska vi antingen rida ut med Kisten och Gorre eller så ska vi rida barbacka på bannan och rida över lite bommar :)

Några bilder som vi kanske ska ha till våran designe













Det är bara det att jag kan inte bästemma mig :P

















Några som amanda kanske vill ha :)

//Daniela ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu