Har shoppat idag :)

2011-11-25 23:11:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag har jag varit och shoppat med min mamma och mina små syskon. Först var vi och kollade på massa skor till mamma men hon hittade inga, så då gick vi handlade 2 par jeans till mig för typ alla mina jeans är försmå. Sen efter det så gick vi och åt på Mac Donalds, sen så åkte vi till en annan affär för att försöka hitta ett par skor till mamma, som tur hittade vi ett par svarta fina stövlar så nu är både jag och mamma nöjda :) Jag kunde inte sova hos Danni :(
Men vi ska ändå till Annexet imorn. Danni och Patrik (hennes låtsas pappa) kommer och hämtar mig halv 9 imorn sen blir det raka vägen till Alexer JIPPI! Kommer fota skit mycket! Vet inte hur länge vi kommer vara där men jag tror typ till tre :) Men nu ska jag titta på Vampire Diaries, missade det ikväll, men tur att man kan se det på tv6play.se :) Hej då ♥ // Amanda ♥



I love you so much so it hurts!!! ♥ Miss you!!! ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu