Gordon :)

2011-11-30 20:34:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag ridit Gorre och det gick super bra när jag inte krävde någonting av honom, han satte till o med förvända galopp serpentineran!! dom har vi tränat på skit mycket. Vi gjorde mycket lösgöranda i början och lit mer samlande mot slutet. Skänkelvikningarna var oxå super bra, dom flöt på i en bra form och takt :) Vi gjorde lite smlande galopp arbete oxå och det gick bra för då kunde han även göra enkla byten :) men han var iallafall jätte duktig i idag ;)   ♥

Sen åt vi blodpudding med potatisbullar (inte gott) men jag åt bara potatisbullar men sylt :)
Imorgon så blir det mycket lättare ridning efter som att jag red väldigt hårt idag.
Vi får se om jag bloggar något mer idag ;) // Daniela ♥






Lilla simba som nu är utlånad till nån i västehaninge :) (Det är Felines son)




Simba & Feline



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu