Friday night :)

2011-11-18 22:27:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag har jag varit i skolan, som ni redan vet. Mina kusiner ska sova över här i natt :) För er som inte vet så är det två stycken. Jack och Aaron, Jack är 1 år och några månader och Aaron är snart 2 år :) Dom är så himmla söta! Imorn fyller mamma år! Jag tror att jag kommer göra frukost på sängen till henne, hon fyller 29 år. Imorn kommer vi ha kalas hemma klockan ett hemma för mamma sen efter när det slutar så ska jag till Danni's place, hoppas jag! Det var verkligen jätte länge sen jag var där! Saknar Gordon oxå! Kärlek till er Daniela ♥ Gordon. Men nu ska jag titta på The bad teacher, jag har sett den en gång förut när vi hyrde den men nu har min mamma köpt den :) Rekommenderar den! Hej då ♥ //Amanda ♥



Bjuder på en gammal bild på mig och Campari & Feline ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu