Fredag ;)

2011-11-11 22:23:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, det är fredag WIHOO äntligen helg ÅÅÅ gud vad skönt med sovmorgon! Idag har jag inte gjort något specielt, bara varit i skolan och sen bara varit hemma och vilat, tagit det lungt så himmla skönt att bara vara hemma ibland och bara göra ingenting. Fast helst när det är fredag så vill jag alltid åka iväg nånstans :) Men idag blev det hemma, jag skulle igentligen till Daniela i dag och vara där i helgen men jag fick inte för mamma bara för att vi har bråckat! Säger inte mer än så men nu ska jag kolla på nån film kommer inte ihåg vad den heter? ;) Hej då ♥ // Amanda ♥



Slänger in en gammal bild på mig och Gordon, saknar honom så
himmla mycket! ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu