Daniela & Amanda här :)

2011-11-18 13:01:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej jag och Daniela är hemma hos mig, vi har lång rast. Jag (Amanda) kanske ska till Danni imorn och hjälpa till på pay and jump:en på söndag :) Längatar! Men det är inte så säkert om jag får för mamma men vi får se. Sen när jag kommer hem (Amanda) så kommer mina kusiner och deras föräldrar komma, har längat efter dom jätte länge! När jag kommer hem (Daniela) så ska jag rida Gordon på banan och kanske kan nån fota men vi får se :) Hoppas verkligen Amanda får komma till mig!!!! :) Men nu börjar vi snart så nu måste vi gå hej då ♥ // Daniela & Amanda ♥



Finste Gordon! ♥



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu