Bowling :)

2011-11-15 19:47:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag hade vi idrottsdag på skolan, så förra veckan så fick man välja bland: Badminton, simning, bowling, klättring och nåra fler, kommer inte ihåg dom ;) Men jag och Daniela valde först Bowling sen badminton och sist simning. Både jag och Danni fick bowling och dom brukar dela upp alla som ska bowling i geupper och vi hammna i samma grupp! :) Så idag fick vi som skulle åka 11.15 fick gå 20 min tidigare från SO:N så himmla nice ;) Sen åt vi lunch, vi fick köttbullar och makaroner. Sen gick vi runt lite och väntade på att klockan skulle bli 11.15, sen när den var det så sammlades alla i gruppen och så gick vi till tågstationen och fick typ stå och vänta i 10 min -.- Sen åkte vi tåg till älvsjö och därifrån med buss till Årsta. Sen när vi kom fram så skulle vi prova bowling skor och se vilka som passade, jag hittade min storlek direkt men Danni, hon höll typ på att prova skor i en kvart HAHAH ;) Sen var det bara att börja att spela och jag typ inte spelat på 1000 år, så det gick inte så bra för mig! Danni vann över mig -.- inte bra ;) Sen så åkte vi hem. Sen när vi kom fram så gick jag hem och Danni fick skjuts hem av sin pappa, sen dess har jag gjort läxor och bara slappat men nu ska jag ladda upp lite bilder på datan, bloggar mer sen hej då ♥ // Amanda ♥



Tack för den här jätte fina bilden du har gjort! Älskar den jätte
mycket! Super fin ♥ Daniela finaste, du är bäst! ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu