7,8,9 november :)

2011-11-09 16:54:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


7:de november

I måndags så va jag hemma hos min pappa men efter skolan så följde jag med Amanda till ridskola.
Först tog vi hand om Ravich, borstade och så där sen gick vi runt och kollade lite.
Halv sex skulle dom få häst men då hade Amanda missat att det var teori så hon frågade om jag fick följa med och det fick jag om ja satt längst bak. Sen körde min pappa hem oss.
tyvär så tog vi inte så mycket bilder och min mobil dampar så dom komme imoron.


8:de november

Igår åkte jag och Amanda till lyckås ridshop i länna och när ni skulle ta bussen så var våran kompis där och han sa att vi skulle gå av vid vega och blondinerna vi e så gjorde vi det och fick gå två busstationer, det var skit kallt och det blåste lite.
När vi väl var inne i affären så kollade vi på jätte mycket saker, vi provade ridbyxor och amanda provade ridstövla.
Sen fotade vi vad vill ville ha och vi ska visa dom för våra mammor :P bilderna kommer kanska imoron :)
Sen när jag kom hem så red jag barbacka på Gordon, vi galopperade runt som galningar :)

9:de november

Idag så fick vi sluta 20 min tidigare så jag fick ta ett tidigare tåg och då fick jag vänta på bussen i 40 min skit tråkigt :(
Men snart ska jag ut till stallet och då kanske jag ska rida över lite bommar och lite sockerbitar :)
Nu har vi bästemt att vi ska sälja Ida om nån är intreserad så KOMENTERA!!!!! :)
 Nu står Batman här igen, han stog på hovstallet inne i stan förut och han är en av våra försäljnings hästar.
// Daniela ♥



 En lite bild på min lilla prins Camparas :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu