29 november

2011-11-29 18:42:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, kom typ hem från skolan för en och en halv timme sen. När jag och två från min klass(Amanda & Sofia) väntade på tåget så var det två alkisar som frågade oss om vi hade en tändare och vi svarad nej såklart, sen började dom prata med oss om skit konskiga saker. Ena gick fram till Amanda och viskade någonting i hennes öra typ att den andar var dum i huvudet, sen frågade den första vad Amanda hette, dom frågade oxå om vi ville ha vi som dom hade i en lite burk typ. Men vi sa att vi kanske måste gå lite längre fram så vi typ kutade, det var fan skit läskigt men vi överlevde,det låter inte så läskit när man skriver det men det var det, jag höll nästan på att kissa på mig:(

Ringde nyss Amanda och hon ska komme till mig på lördag och söndag!!! det var skit länge sen hon var hemma hos mig, sen så fick hon vara med på nästa Pay and Jump den 11 december!!! skit roligt ska det bli. Jag ska någ starta samma höjd men vi får se vilken höjd hon startar i. Jag rider en klass på Gordon och hon rider en alltså, vi rider samma häst:) ssen ska hon någ komma nästa helg oxå!! ;) På lördag så ska vi nog rida dressyr på bannan och på söndagen ska vi antigen hoppa eller rida ut vi får se men roligt kommer det iallafall ;)

Idag så ska jag rida Gorre på bannan som vanligt och kanske jul pynta stallet lite, jag hade tänkt att sätta granris i taket eller vad det nu är och röda kulor på det, det blir väldigt mycket granris till 12 boxar ;) vi har faktist börjat jul pynta lite hemma så det är faktist ganska mysigt här nu ;)♥  men nu måste jag gå och byta om till stall kläder så Hej då // Daniela ♥ 




Jag tycker att hon ser ut som en stor häst på den bilden:)








Lilla gorre :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu