15,16 och 17 november

2011-11-17 18:34:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejsan, jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort dom här dagarna som jag inte har bloggat.

Tisdags: jag red Gordon på banan och jag hade hoppsadeln, det gick inte så bra men jag hade en liten fotograf men hon är bara 8 år och hon fotade med min Iphone som det inte blir så bra blider med så tror inte att jag lägger upp dom. Vi släppte Ida på banan oxå, hon va skit pigg och galopperade runt där som en galning. jag tog några skutt på hindret oxå och han hoppade jätte högt över.

Onsdags: då var jag hos pappa men vi tog med amanda och åkte o åt på donken, sen åkte vi till lyckås shopen, vi kollade runt lite och tillslut så hittade jag ett jätte biligt schabrack som faktist va ganska snyggt.

Torsdag: Jag rida Gordon snart och mamma kom in för en stund sen och sa att patrik har en säkerhetsväst åt mig! det var en presic en sån jag ville ha och den pasade oxå!! :)





Ett sånt där men hopp (det blåa)






så här ser den ut :) // Daniela ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu