Svar på kommentar :)

2011-12-01 22:27:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


amanda om svar på kommentar:
Tyckte jag kände igen dig ;) men fett kul med egen gård! Är det c eller d ponner du har? Har Amanda egen häst eller rider hon på ridskola? :)
Tyvärr är inte bilderna den riktiga sanningen då hon är värdens envissaste ponny som inte alla gör som man vill ibland, men våra mål är väll att komma ut och tävla dom lite lägre klasserna till våren :)

Svar: ja det är vell kul med egen gård förutom att det är presic vid en väg, det finns typ inget vatten o elen går HELA tiden och man är typ alltid där själv :( men annars är det ganska nice ;) Jag har en C och en D men C-ponnyn ska säljas efter att kiropraktorn kommer om typ en vecka sen ska vi lägga ut en annons henne, det är så synd bara för att hon är helt gudomlig att rida men fundkar inte med mig på tävlingar :( sen har jag ju en D-ponny som jag tävlar och så  (Gordon). Amanda rider på Farsta ridskola och hemma hos sin faster lite o lite på Gordon oxå. hon ser iallafall väldigt fin ut och du sitter så fint men då kanska vi mötts i vår då Hoppas :)
 tack så mycket för kommentaren ;)
//Daniela




Gordon




Ida



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu