Only miss the sun when it's start to snow

2013-01-29 13:03:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det här inlägget är så himla onödigt men jag har inget att göra. jag är fortfarande dålig och ligger i sängen, men börjar bli bättre nu. Äter lite mer nu men mår mest illa när jag ätit men har inte spytt nåt så man får väl vara glad för det. Kanske går till skolan imorn om jag mår tillräckligt bra för det, blir iallafall inge stallet idag heller men imorn måste jag det. Då har han stått i 2 dar, han får inte stå mer eftersom jag håller på att sätta igång honom nu :) Nej nu tänker jag gå och göra en kopp te, brb ;) // Amanda ♥ 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu