Första avramlingen på gorre

2013-01-13 18:15:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår ramlade jag av Gorre för första gången på snart 3 år!! Haha det bästa är att min lilla syrra filmade det oxå! Den kommer snart eller i kväll vi får se hur lång tid det tar :) men i alla fall så åkte vi till ridhuset och jag skulle bara ta några skutt på ett hinder, han var helt över laddad och jag kunde knappt hålla honom! Jätte stark var han oxå och sen drog han i väg efter hindret så att det tog ett helt varv innan jag fick stopp på honom. Men jag bokstavligen flög av, hindret drog väldigt snärt så att man var tvungen att rida ut i hörnet efter hindret och När Han blir så stark så får ja väldigt svårt att svänga och då sparkade han bakut och sen bockade och sen kom väggen så han tvärnitade han jag flyger åt andra hållet :( men jag hade skit ont i knät men jag hoppade upp igen och hoppade hindret några gången och då gick det hur bra som helst :) det gjorde super ont att rida lätt men hoppa var inga problem, men när vi kom hem så gjorde det inte alls ont längre så det var ingen fara :) Gud vad han hoppar föresten!! Skit fint alla gånger förutom dem gångerna som hon filmade såklart! Var vell antagligen för att jag blev närvös eller nått ;) jag har inte ridit idag då mina släktingar kom sen var det så himla kallt idag och att bara sitta och rulla på en liten volt blir man inte så varm av :) ska försöka ladda upp videon nu! /Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu