We have come a long way since that day!

2012-05-24 19:01:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej vet inte riktigt vad jag ska skriva om? Var hos tandläkaren idag, allt såg bra ut :) Åkte till skolan sen, kom precis lagom till lunchen. Danni hade tydligen haft jätte tråkigt utan mig :P Hade omprov idag i NO, jag tror att det gick bra :) Gick hem efter skolan och la mig och solade på terassen, så jävla skönt! Har ätit och duschat, så det är bara städningen kvar! Orkar verkligen inte -.- Ska packa oxå, ska till min andra faster imorn, inte corina. Vi ska handla en klänning och ett par skor till mig som jag ska ha på skolavslutningen :) Vet inte riktigt vad vi mer ska göra, vi får se :) Juste imorn har vi idrottsdag, TRÅKIGT! -.- Fast det är ju i alla fall skönare än att ha lektioner :P Vi kommer att sluta tidigare oxå, så det kommer bli najs! ;) Har inge mer att skriva om nu, kanske bloggar mer sen, hej då // Amanda ♥


Saknaden av dig är förstor att leva med! ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu