Gårdagens ridpass :)

2012-03-19 16:59:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, Igår red både Gorre och Batte :P Gorre skrittade jag bara ut med Sissi och Ture, han var en liten piggelin!! För vi mötte två hästar som travade och vi skulle samma väg(vi möttes i en korsning typ), när dom var förbi oss så började dom att trava igen och då fick Gorre fjut i bennen och började bralla lite och efter de typ hela vägen hem så taktade dom båda, så jag har lite ont i rumpan för jag red barbacka och han är inte världens skönaste att rida just barbacka på :P men han har iallafall inte ont någonstans, det är bara det att han haltar lite på böjtspår, men jag ska ju skritta i en vecka nu så då kommer han nog att förmodligen vara frisk efter de, hoppas jag :) Batte gick jätte bra i traven, men i galoppen vart han lite busig varje gång vi skulle svänga i hörnen, så han typ flög ut och bockade lite men det var inte så farligt :) Jag hade väst på mig :P men det är bra att ha ifall att :) Men han var jätte spänd ibörjan för det var grejor som rörde på sig överallt (tyckte han:P) Mamma filmade en lite snutt men då var han skit sur för jag hade tänkt att avsluta, så han hade fått skritta och då kom jag på att jag vill att mamam dilmade så han var inte så jätte fin eller stadig förden delen häller :) Han går med huvundet överallt helatiden sen så var han tjurig (stavning) ;) men vi får se när jag lägger ut de :)

bilder kommer i ett annat inlägg :)


för att alla vart så här, så jag måste ficka alla nu :P


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu