Fick skritta Gorre idag!

2012-03-11 18:17:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag skritta ut Gorre!! Gud det känndes som första gången man red lixom :) fast det komemr jag inte ihåg men det var jätte roligt iallafall :) Alexanra red ut lilla Kisten i skogen oxå, det gick bra förutom att han alltid skulle gå på mig(jag lädde henne för han kan få lite cp ryck typ och kasta sig lite vart som hällst) :P Juste jag har hackat is från bannan oxå :/ De var skit jobbigt, höll seriöst på att svima av, sen var det typ 10 cm tjock is men 15 cm vatten under och jag hade bara på mig korta läder skor som det gick igenom på 2 sek! :P Det var typ de jag har gjort idag syns! Sen ska ju våra inackorderade flytta ner till skåne så då åker hennes föl som vårat för går med och när den åker ska Gorre få vara som en lite pappa till honom, Vi vågar inte ha Ida och Gorre tillsammans p.g.a. skador!!


fin fina pojken ;) // Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu