Utegångsförbud! :'(

2012-07-22 17:47:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej som ni ser på rubriken så har jag utegångsförbud, j*vla skit!! Aja har haft det i en vecka, så det är bara en vecka kvar sen efter det så åker jag till Gotland med familjen i 2 veckor :)) Igår så åkte jag till min lille bror och hälsade på, jag fick det fast jag hade utegångsförbud. Det var jätte kul att få träffa honom igen :) Hans mamma färgade håret på mig oxå så nu har jag mitt fina mörka hår igen, det röda är borta nu! :) Jag ska dit igen nästa helg igen, juste! Höll på att glömma! Jag har fått en egen data! Äntligen! Fick den av min lille brors mamma, hon hade köpt en ny förut så hon behövde inte den andra så jag fick den! :)) Skit skönt att slippa dela med mamma å hasse! Har typ inge mer att skriva om, mår fortfarande skit! Sover dåligt, äter typ inget heller! Saknar min ponny så j*vla mkt! Kommer ta livet av mig snart! // Amanda 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu