Tillbaka ännu en gång igen! ;)

2012-08-20 23:16:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej förlåt för att jag/vi inte har bloggat på typ hela veckan men ingen av oss har orkat eller haft lust. Jag har sovit hos Danni hela veckan och det har varit Awesome! Längtar redan efter henne, men vi tog i alla fall lite blogg paus den här veckan och hade det gött ;) Men den här veckan har det egentligen hänt något så där jätte speciellt. Vi har ridit och varit i stallet, flummat runt och haft det allmänt kul :) Idag så åkte vi till ''mitt stall'' och red där, vi red ut i skogen och sen red vi lite på banan. Jag red på Fire och Danni på lilla mickey, sen på banan så red jag Mickey på slutet i typ 10 min för första gången efter att han varit på sommarbete i nästan 3 månader! Så min lilla ponny plutt är äntligen hemma nu, det känns så himla skönt att ha honom hemma igen :) Imorn så ska jag åka till stallet igen såklart nu när min ponny är hemma igen. Tyvärr glömde vi bort att ta några bilder men vi har tagit massor med bilder från när vi har ridit i veckan så det kommer nog att komma en hel del bilder snart i alla fall, men det är danni som har alla bilder på sin data så hon får ladda upp dom. Mohaha, vad skönt då slipper jag göra det :P Men jag har faktiskt lite bilder jag med som jag oxå behöver ladda upp, men nu ska jag inte tråka ut er något mera Hej då // Amanda ♥
 
En av alla tusen bilder jag tog på Gotland när vi var på Tornerspel, det var riktigt kul att se!
Fler bilder kommer ;)
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu