Tävlings planering till hösten

2012-08-07 12:57:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Dom här tävlingarna ska jag nog vara med på nu i höst!
Det beror på om vi får något lag i div 2 annars få vi se vilka tävlingar det blir.
 
11 augusti Östra sörmalnds lantliga LA:1
 
26 augusti Nynäshamns ridklubb Hoppning LD + LD+5
 
9 september Föreningen Österåkres div 2 omg 1 LB:1
 
16 september Ågesta ridklubb LB:2
 
30 september Gladö ridklubb div 2 omg 2 LB:1
 
14 oktober Sundby vet inte klass men hoppas på en LA:1
 
28 oktober Årsta-runsten div 2 Final , hoppas att vi kommer dit! Jag kommer nog rida förklassen då alltså en LA:1 eller LB:1 kommer att vara funtionnär oxå!
 
3 november Vällingby rikdklubb LB:1 hoppas jag på att det blir :)
 
Jag hade velat tävlat en Lag 03 eller en LA:3 innan årets slut men det finns inga :(
 
 
// danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu