skolstart imorgon :(

2012-08-21 18:30:04 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej, som amanda har sagt så har vi inte bloggat pga att vi vill inte behöva tänka på bloggen dom sista lovdagarna! Men nu är vi tillbaka som vanligt igen! Idag ska jag åka till min pappa och sen imorgon är det skola igen :( Men jag har super mycket bilder aytt ladda upp och ridpass inlägg som ska skrivas, ett litet smatprov är att jag har fått rida Capitola som är lite över 170 cm! men mer om det skriver jag sen imorgon, för jag vet inte om pappas dator fungerar men vi får se :)
 
Idag på morgonen red jag lektion för KG svensson!! Jätte roligt MEN jag skulle igentligen ridit en hopp lektion men mamma glömde säga det så jag fick sitta och rida en sten hård dressyr lektion i hopp utrustning!! Jag som knappt kan sitta i en hoppsaden! Jag har en flatback sadel oxå så man satt ju som en kråka lixom! Sen ska jag inte rida med pullar nosgrimma på honom då det inte är bra för hanns huvud form så nu har jag bestämt mig för att köpa ett GG nexus (kommer inte riktigt ihåg hur det stavades) Men det är de med det flätade nosgrimman! Dom har det på rea på hästbiten för ca 1000 kr , nypris 1600 kr. så jag får samla ihop lite pengar sen så får jag köpa det :) Jag vet inte riktigt vad för träns jag ska ha på tävlingen nu bara men det löser sig nog :)
 
 
// Danni

Kommentarer
Anonym

Nu får ni blogga igen :D

2012-08-29 06:09:37
anonym

Kan ni inte uppdatera snart ? (=

2012-08-30 18:54:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu