Pappas jobb

2012-08-02 16:54:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag var på pappas jobb typ halva dagen därvar den dåliga bloggandet :) Men han jobbar på AYA beach club i nynäshamn! Jätte fint ställe, det är alltså en resturang/club typ :D Vi åt god mat och efter rätt, så v var nöjda iallfall. Men idag har vi massor att göra infför imorgon efter som att mamma ska tävla på Gripen, så de är himla massa saker som såklart måste med! Men jag ska rida Gorre lite på banan tror jag, Jag hittade ett pelham som var i hanns strolek hemma så jag ska prova det i hoppning då han blir väldigt stark efter hinder när det är en lite längre sträka tillls nästa hinder, men han har gått på det förut så det ska nog inte vara några problem :) Jag ska rida på det nu för jag har inte ridit på de sen jätte länge så jag tänkte att det kanske inte är så bra att hoppa första gången så dte blir ett pass på banan med det :)

 

 

Igår red jag ut på galningen!! Det började spöregna presic när jag skulle ut på vägen så det vart trav och galopp nästan helavägen :) Han var super pigg och ville bara att jag skulle släppa på tyglarna helatiden men då sitter jag nog inte kvar när han börjar med sina små vackra saker :P Men jag red bara en lite sväng då jag inte ville rida i åska och blixt dumder, det började när jag kom hem såntur var :)

 

 

// Danni

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu