Here we go again!

2012-08-31 23:06:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej nu var det allt ett bra tag sen någon av oss bloggade, har verkligen inte haft någon bloggust alls. Men suget börjar komma tillbaka :) Dom senaste dagarna har det inte hänt så mkt, har vart i skolan som vanligt sen efter det så har jag åkt ut till stallet och ridit pluppen. Idag åkte jag till stallet efter skolan som alla andra dagar, red barbacka i ridhuset i en halvtimme. Det gick bra, joggade bara lite :) Han var jätte busig i galoppen, han bockade och sparkade rakt ut hela tiden i galoppfattningarna! Imorn kanske jag ska vara med Nikita och sova hos henne :) Sen på söndag ska jag till stallet, tänkte köra lite markarbete. 
Jag har inte så mycket mer att blogga om nu, ska försöka blogga varje dag nu, hoppas att ni inte har saknat oss allt för mycket ;) Men nu ska jag kolla på en film och käka glass Bye bye // Amanda ♥
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu