Hemma igen! :)

2012-08-12 16:02:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej nu är jag äntligen hemma igen från Gotland, har verkligen saknat allt! Men jag har ju såklart saknat stallet mest ♥ Har saknat alla underbara människor! Har ju speciellt saknat Danni såklart ♥ Det har varit bra och roligt på Gotlnand men nästa år får min familj åka utan mig för jag följer i alla fall inte med! ;) Imorn blire stallet, längtar redan ihjäl mig! Mickey har tyvärr inte kom hem än :( Men jag hoppas han kommer hem snart! Kommer bli kul att träffa alla kompisarna i stallet i alla fall :) Idag ska jag inte göra något speciellt, packa upp och städa rummet och hinna landa lite här hemma. Fler inlägg kommer, hej då // Amanda ♥
 
Min lilla syster Wilma får stå för bilden idag :) P.S fler bilder från Gotland kommer ;)

Kommentarer
T U S S I E & L O N D O N - we dream of becoming champions http://londonryttaren.blogg.se

Sv; Tack! Jag är 155 cm och LOndon 145,5 (:

2012-08-12 22:13:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu